Nuffnang Ads

Tuesday 3 December 2013

Wedding Saarah & Fauzan

Last week, Saturday, aku tak g dialisis.
Hehehe...dah pegi dah hari Jumaat.
Sebab haruslah kita pegi ke wedding Saarah & Fauzan.
Dua-dua ni officemate kami.
Hehehe...tempat kami kerja ni, banyak menemukan jodoh.
Dah ramai pasangan yang berjumpa di kilang kami bekerja ni.
Akulah salah satunya.... Hahaha...

Saarah juga housemate aku masa aku bujang.
Bukan setakat housemate.
Roomate sekali, bersempit-sempit di bilik kecil
Sekarang dua-dua da jadi isteri orang.
Alhamdullillah...

Majlis kenduri di rumah Saarah, Rembia Melaka.
Seperti biasa aku memang tak pandai nak amek gambar ni.
Sebab makanan semuanya best, aku memang tak sempat amek gambar makanan.
Terus makan, semua lauk amek.

Antara lauk yang best adalah :

1) Kari Daging Tetel
2) Rendang Daging
3) Ayam Goreng
4) Rebung Masak Lemak
5) Sambal Tumis Sotong Kembang
6) Keli Berlada
7) Dalca Timun
8) Nasi Minyak
9) Nasi Putih
10) Laksa Penang
11) Rojak Buah
12) Pulut Kuning + Kuah Kari
13) Buah-buahan

Macam-macam la..
Tapi sayang aku tak dapat makan laksa sebab perut dah kenyang sangat.
Abg Lan cakap laksa dia marvelessss...!!!

Ok, meh kita tengok gambar yang ada.
Tak banyak pon. Huhuhu, kita amek gambar star of the day je.
Pengantinnyaa...



Aku pon tak paham kenapa aku senyum macam tu.
Muahahaha... Dah macam muka Jijen dah aku tengok.





Azrin dan kekasih hati.
Lepas ni diorang pulak. Hehehe.....






No comments :

Post a Comment