Nuffnang Ads

Friday 20 December 2013

Robot Ke???

Semalam aku rajin overtime.
Bukan la rajin, terpaksa....
Wakakaka....
Seperti yang sedia maklum, sekarang ni tempat keje aku tiba-tiba busy.
Wakakaka....
Mohon ada bonus tahun ni. (tadah tangan berdoa cepat-cepat, meh tolong amin ramai-ramai)
Aku kene prepared segala macam dokumen berkaitan production.
Bila project banyak ni, banyak la dokumen kan?
Dengan OT Form untuk production dah diperbaharui.

Nasib baik la aku ni baik, siap bawak printer sendirian berhad.
Mudah keje aku, sume aku print sendiri.
Saje je nak bagitau sebenarnya aku overtime.
Nak bagitau aku pekerja rajin dan berdedikasi.

Meja aku ni penuh ngan kertas sampai aku tak jumpa apa aku carik
Hahahah...
Owh ye, company tempat aku ni company engineering.
Sedang aku menyiapkan monitoring list untuk production, (eceh, ayat sedang, skema...)
baru aku perasan, baru satu cabinet sampai 90 part.
Dorang ni kannn....agak-agak laa...
Part banyak-banyak nak pegi mana???
Nak buat robot ke?
Tu baru satu cabinet, belom lagi cabinet yang lagi satu, 85 part pulak.

Kesiannyaaa encik suami saya.
Dah la nak hadap program, drawing lagi.
Punching lagi, bending lagi.
Dengan part yang melambak-lambak.

Woiiiii budak engineering..!!!
Korang nak buat robot kan sebenarnya, bukan cabinet.
Aku yang baru hadap monitoring list untuk punching ni dah asyik ter konfius sebab part banyak sangat.
Belom buat untuk welding dan powder coating lagi.
Ni kesian la kat budak-budak yang kene hadap drawing bagai.








No comments :

Post a Comment