Nuffnang Ads

Monday 23 December 2013

Sakit Tak Hilang Lagi

Dah seminggu.
Aku masih jalan mengengkang lagi.
Benci betol.
Sakit gila kaki bila bangun dari duduk.
Memang asyik menangis tahan sakit.
Sabtu hari tu sempat demam sekejap.
Menahan sakit kot.
Pinggang pon sakit sebab menahan kaki sakit.

Aiiiii laaa...
Rumah dah la tingkat 3.
Aku sebenarnya memang geram la.
Geram sebab check jantung, jantung takde apa kan.
Ok la, alhamdullillah takde ape. (kang orang kata tak bersyukur pulak)
Tapiii.... jantung normal, takde ape, ni haaa...
Kaki aku sakit gila ni.

Aku menangis kot tiap kali nak berdiri.
Korang boleh paham tak sakit dia macam mana.
Jalan pon dah tak serupa orang.
Takkan aku nak duduk rumah je kan?
Mesti la aku nak kene keje.
Pastu rumah plak tinggi.

Camne ek aku nak bagitau ni.
Eeeeee....!!!!
Aku geram tau takkkk...????


No comments :

Post a Comment