Nuffnang Ads

Thursday 22 November 2012

The Avenger

Mesti korang pikir, ape yang Yana mengarut The Avenger ni, orang sume sibuk buat ulasan
Twilight : Breaking Down (Part 2) la. Tahun bile Avenger ni yang Yana sibuk-sibuk nk ulas dalam blog ni.???


Sebenarnye, bukan nak ulas hoiii, nak cerita, aku ni, masa The Avenger tu keluar di panggung wayang suatu ketika dahulu, aku dgn semgangat kakak-kakak sebagai anak sulung, siap bawak adik-adik aku dan Ibu aku g tgk cite Avenger bersama suami tercinta.

Tapi hampeh, aku mengalahkan Ibu aku, aku boley membuta dalam panggung tu sepanjang cerita ditayangkan, bile part-part nak habis tu plak tu baru aku tersedar dari realiti.

Jadi kesudahannya aku x pernah la tau bagaimana cerita tu di bahagian tengah-tengah hingga akhir,
Tapi disebabkan aku ade member di bahagian Engineering yg pakar dalam download-mendownload movie ni, aku dpt la movie Avenger versi download. (gambar cantik wooo...msti org marah sbb aku menyokong industri cetak rompak).

Okey, aku baru dapat je, dalam proses nk menonton movie tu, selalu akan jadi tergendala sampai habis, sbb aku ni kene tido awal, kalo x mengadu sakit kepala. (mengada kan???)

Bahagian Pertama bermula 20/11/2012 : 10.30 malam (lepas balik kerja, relax2 bersama suami)
Aku start menonton Avenger versi download, smpi pukul 12 malam, macam cinderella, aku dipaksa tutup laptop oleh En.Suami sbb nnt katenye pepagi aku bising aku sakit kepala. Okey, aku pon off la laptop.

Bahagian Kedua : 21/11/2012 : 11 malam
Sambung on laptop dan on Avenger, tonton-tonton da syok da citer die, punye la aku byk tnya kat En. Suami, ape jd, ape jadi, ye la, die kan tengok sampai habis mase kat panggung tu. Sekali tanpa disedari, da pukul 12 malam, aku jadi cinderella lagi. Kene off laptop, dan off jugak Avenger. Belom habis tonton lagi tu.

Sampai berbahagian-bahagian woiii punye susah nk menghabiskan menonton Avenger, sampai hari ni aku belom dapat tgk sampai habis. Berjayakah aku menghabiskan muvie itu malam ini???
Kita tunggu dan lihat......


p/s: Tapi aku xde la nak buat ulasan pasal muvie tu, nanti orang gelakkan aku sebab depa semua sibuk dengan Breaking Down skang kan?





No comments :

Post a Comment