Nuffnang Ads

Monday 26 November 2012

Mengigau

Aku nak cerita pasal mengigau ni, bukan aku yang mengigau sebenarnya. Mengigau ni pada aku macam mimpi disertakan dengan segala jenis pergerakan dan kalo ade mase-mase tu, siap bley bersembang lagi dengan kita. Hehehe....

Nak tau sape kuat mengigau, mesti la En.Suami aku. Hehehe..klako weiii, sbb En.Suami aku ni suke nau main bola kan setiap petang Jumaat, Sabtu dan Ahad. Jadi aku rase, En.Suami aku rase x cukup 3 hari seminggu tu untuk die puas main bola (nampak x berapa banyak perkataan rase di situ, kalo cikgu BM aku nampak dulu ni, comfirm kene katok).

Jadi, bley dikatakan selalu la En.Suami aku mengigau main bola, kadang-kadang siap terangkat kaki tinggi nak tendang bola, bile aku terkejut tanya die kenapa, die kate die nak goll kan bola tu tadi.
Haaaa...nampak x? Siap bley bersembang tu, nasib baik aku x tanya nombor ekor. Hahaha...



No comments :

Post a Comment