Nuffnang Ads

Thursday 22 November 2012

Idea Yang Mencurah-curah

Malam tadi, time aku tgh syok landing2, berangan nk tido, time tu la segala macam idea untuk entry baru keluar menjelma-jelma dalam kepala otak ni.

Haish, mau x stress, sampai pukul 3 pagi masih x boley tido. Untuk dicurahkan idea itu terus kepada penulisan entry, mmg x dapat la kan, sbb aku syak, flat rumah aku tu pasal "FIREWALL" yg tidak membolehkan segala connection broadband melepasi firewall itu. Waima connection yg paling pantas dgn kelajuan tanpa had itu. Jadi dgn perasaan melayan perasaan keluar lah seribu satu tajuk-tajuk entry yang terbit dlm minda.

Dalam minda je, sbb x dpt zahirkan dlm entry. Dan betul la tekaan aku, pagi ni aku bangun dgn kepala sakit pening, dan langsung xde idea tentang idea ape yg mencurah-curah smalam.

Alangkah bahagia kalo rumah aku ade UNIFI ataupun STREAMYX. Sbb kalo pakai internet line je flat tu xde firewall. Hampeh..!!!

Kecewa sbb byk nau idea yg dtg smalam, nnt aku senang dan ingat kembali, aku list down la tajuk2 nye dan  huraikan.


p/s : Hari ni g dialisis, boley tido!!!

No comments :

Post a Comment