Nuffnang Ads

Wednesday 7 November 2012

Restoran Haslinda Sim Abdullah

Minggu lepas, lepas balik dari kenduri cousin aku kawin, teringin nk cari restoran yg masuk JJCM mgu lepas, Chinese Muslim Restaurant. Sebab dekat lokasi nye (ecceehhhh, lokasi !! x tahaaannnn...), di Bandar Baru Bangi.

Cari punye cari, syukur sejak ade Galaxy Note ni, senang weiii, pakai GPS, jumpe la jgk.
Hahaha...Dan Aku dan hubby pon syok la order lauk pauk seperti di bawah,

* Atas : Tgn aku
* Tengah : Sizzling Beancurd (Japanese Tafo tokey kedai tu kate, ooo..yee...tokey kedai tu yg amek order kami, heheh)
* Bawah :  Salted Egg Squid ( Ni paling best, hubby suke ni)



 Ginger & Onion Fish Slice (Ikan ape aku xtau)




Chicken Portugese



Huhuhu, korang nnt, try la makan kt sini, syok bile bwk family, berbaloi, best sbb aku ni mengada sket, da bosan makan masakan Thai. hahaha (nmpk sgt malas masak kt rumah, ehh..ade sbb okay, aku pening balik dialisis)

* Bile byk idea ni, byk plak entry aku kan..??? (Kak Neah, sile baca blog saya, ini paksaan)


No comments :

Post a Comment