Nuffnang Ads

Tuesday 27 November 2012

Kerinduan Ibu Pada Nur Arissa Adni

Sebenarnya, aku kerinduan, kerinduan yang tak tertanggung. Rindu pada Nur Arissa Adni. Smalam pos entry Siapa Nur Arissa Adni?. Aku sangkakan aku sudah cukup kuat untuk mencoretkan segala kenangan bersama Arissa, rupanya aku silap. Perasaan ku tewas di kala jari-jemari ini ligat menekan keyboard.

Sesungguhnya aku amat merindui si kecil kesayangan ku.

Arissa,
Ibu tau Arissa bahagia di sana.
Ibu merindui Arissa.
Tak puas rasanya menatap wajah comel Arissa.
Tak puas rasanya memegang jari-jemari halus Arissa.
Ibu rindu menggelikan tapak kaki Arissa.
Tatkala Ibu menggelikan tapak kaki Arissa, dapat Ibu lihat kerutan di dahi Arissa menahan geli.

Maafkan Ibu ye Arissa, Ibu suke kacau Arissa tido.
Arissa, betapa rindunya Ibu dengan Arissa.
Ibu dan Ayah rindu Arissa.
Arissa selamanya puteri di hati Ibu, puteri dunia dan akhirat Ibu.
Tidak Ibu sangka, nama Adni yang Ibu dan Ayah pilih, Adni adalah salah satu nama syurga Allah S.W.T sememangnya milik Arissa.
Ibu pasti Arissa gembira di sana.

Arissa,
Arissa tahu tak, Ibu ade menyayangi bayi yang miriipppp Arissa. Nama baby tu Khayra Mustika.
Comel sangat macam Arissa.


=D

No comments :

Post a Comment