Nuffnang Ads

Friday 23 November 2012

Stalker Blog Orang~

Stalker yang aku maksudkan di atas adalah aku. Muahahaa... Ye, aku suke stalk blog-blog yang best tanpa meninggalkan komen. Blog yang aku tinggalkan komen pon sebab tuan punya blog peramah, hehehe...berikut adalah blog yang aku suke bace di waktu senggang. Kadang-kadang kalo xde entry baru dari mereka, aku bley jadi stress, naik high blood pressure aku. Hahaha...

1) Blog Iz Yahya - http://www.izyahya.com/

 Header blog Iz Yahya, cantik kan? Ini la adik-adik beliau, tapi da ade tambah lagi sekor. Haaa...sape yang lukis ni, itu aku akan ceritakan siapa die di peranggan seterusnya.Nexttttt.....


Aku suke sgt weiii bace blog ni, x igt cmne jumpe, tapi rase-rasenye aku mule cari pasal kekucing, pastu jumpe blog Iz, bile aku start bace, penulisan Iz sangat sempoi yang bley buat aku senyum dan ketawa tiba-tiba sorang-sorang. Sampai officemate ingat aku x berapa nak sehat. Hahaha....

Bile aku da start bace, aku korek dari awal weiii blog ni. Semangat x??? Skang blog Iz banyak fokus kepada adik-adik bulus beliau yg cantik-cantik bak putera dan puteri raja tu. Hehehe...Iz sangat sayang kucing, membuatkan aku kagum bagaimana beliau menjaga kucing beliau dengan detail.

Start dari follow blog beliau, aku pon start follow fanpage facebook beliau, twitter dan instagram. Best kawan ngn Iz, sebab beliau suke berkongsi kisah adik-adik bulus beliau dan cara Iz letak dialog-dialog untuk kucing-kucing die sangat lawak.

Jadi kepada semua peminat kucing seluruh Malaysia, blog Iz adalah blog yang sangat happening untuk korang follow.


2) Blog PrinzAujinz - http://aujinz.blogspot.com/



Haaa...ini la pemilik blog yang melukis untuk header blog Iz. Jadi korang da tau kan macam mana aku jumpe blog ni. Daripada blog Iz la. Aku suke sbb byk kartun-kartun. Hahaha...

Pemilik blog terer melukis dan juga sempoi. Blog die ade blognovella siap. Kalo korang bace blog die, bley la korang bace blognovella die tajuk "Origami Biru". Tapi aku stress sbb lambat sangat habis citer ni, bukan lambat sebab ape, lambat sebab tuan punye blog lambat update la.

Jadi untuk menghabiskan waktu-waktu senggang korang, bley terjah blog ni. Owh ye, aku pernah jugak nak komen kat blog ni, tapi aku tgk tuan punye blog macam hanya reply komen-komen orang yang die kenal je, x jadi nak komen. Cukup la jadi silent reader je. Kalo blog Iz Yahya, Iz sgt peramah melayani setiap komen.


3) Blog Zulfikar Hazri - http://zulfikarhazri.blogspot.com/



Blog ni, aku suke baca sebab cara penyampaian penulis sempoi tapi ade ilmu. Bukan pendapat buta-buta ok. Dan kebanyakkan pendapat beliau dalam blog ni, sama dengan pendapat aku.

Macam-macam isu semasa dikupas dengan cantik oleh penulis. Ade juga kisah-kisah sewaktu penulis kecik-kecik dulu. Hebat betol ingatan beliau.Blog ni pon x pernah komen. Hehehe..sbb aku baru je follow dan menjadi silent reader.

Jadi ini adalah blog-blog yang aku suke setakat ni, tengok la kalo aku blogwalking lagi, nanti aku update dlm entry yang lain pulak ye.


1 comment :

  1. Awww.. terharunya blog kita atas sekali, hehehehe.. sorry lah sejak kebelakangan ni jarang update sebab busy entah apa-apa entah hahaha

    ReplyDelete