Nuffnang Ads

Monday 19 November 2012

Bad Habits

Semua orang ade bad habits kan? Dalam bahasa melayu nya adalah Tabiat Buruk.
Aku?? Aku byk bad habits. Hehehehe..kebanyakannya x memudaratkan sgt diri aku.

Antara tabiat buruk aku adalah :

1) Mengopek Kulit Bibir

Aku suke sgt kopek kulit bibir aku yg kering. Korang jgn nk advice2 pakai lip gloss la, lip balm la,
sbb bibir aku ni pelik tahap gaban. Pakai la ape pon, nescaya die akan bertambah jadi super duper kering. Lagi syok untuk aku kopek2 kulit bibir yg kering tu. Jadi, korang ade x cara atau solution yg membolehkan tgn gatal aku ni tidak mengopek2 kulit bibir tu??

Kadang2 sampai berdarah2 bibir aku. Boley la jd Alice Cullen sekejap.

2) Mengopek ape saje yg ade di muka.

Haaaa...ini pon satu, pendek kate, tgn aku x reti diam la. Kalo ade ape2 jerawat yg tumbuh, seronok nau aku nk mengopek jerawat2 je.

Xpun, hobi terbaru adalah memicit blackhead di hidung, kadang2 sampai menggelupas kulit hidung.
Ok, aku pon xtau la ape patut aku buat dgn tgn ni. X reti duduk diam, mesti nk meraba2 kat muke, mencari ape yg boleh dikopek. Hahahah....


No comments :

Post a Comment