Nuffnang Ads

Tuesday 13 November 2012

Happy Deepavali to All Indians...~

Ye, sepatutnye, jika tajuk di atas ditulis, kita semua sepatutnya cuti , holiday dan pergi beraya rumah rakan2 India kan?

Tapi, guess what, aku kene keje woiii... x best langsung. Pastu kengkawan lain sume x online pon.
Aku tau la kamu2 semua cuti, bangun la weii, g beraya.

Jadi, disebabkan aku sengsorg je kat opis hari ni, terpaksa la aku update blog mengatakan aku kt opis sengsorg hari ni.Nak pegi mengacau kat production, mcm malas nk jalan. Muahahaha....

Tapi nasib baik, ceh...nasib baik konon, tgh hari aku akan berangkat ke hospital, dialisis la, apalagi.

Boley sambung tido...hehehe...Owh ye, gentle reminder ye kawan2...besok birthday aku.
Sila PM aku utk tnye apekah hadiah yg aku nak. Wakakaka...bajet ade la org yg nk bg hadiah kt ko.
Perasan!!!

Ok la wei...nk teruskan aktiviti mengacau2 di production.

No comments :

Post a Comment