Nuffnang Ads

Friday 13 September 2013

Perasaan Itu.....

Perasaan itu...
Sukar digambarkan.
Perasaan itu, mampu membuat ku gembira.
Aroma itu... menyenangkan.
Tapi... akibatnya....? Koyak...!!!

Nak tau apa perasaan tu?
Perasaan masuk bookstore.
Muahaha...bagi orang macam aku.
Pegi JJ masuk Popular pon da bahagia dah.
Tak ku heran Vincci segala.
Tak ku heran segala warna di PDI.
Hanya Popular.
Kalau iman tak kuat, singgah MPH.

Ntah, aku suka.
Suka bau-bau buku baru.
Suka dengan segala macam pen bewarna-warni.
Ralit aku sejam, dua jam di bookstore.
Kalau iman tak kuat, berjaya la menyambar barang satu atau dua batang pen.
Kalo pon takde bookstore die shopping mall itu. 
Cukup dengan stationery section di setiap ceruk mall itu.
Heeeee......
Aku suka...
Tolong hentikan kegilaan ini.

Kalo dihitung pen yang ada.
Tak terkira rasanya.
Segala warna, segala jenis, namakan!
Semua ada.
Datang angin baik, akan ku sedekahkan pada adik-adik.
Suami, pantang mengemas, stationery aku dituju.
Hahahah....
Nasib kecik. Mudah ku sorok di mana-mana.

No comments :

Post a Comment