Nuffnang Ads

Monday 30 September 2013

Body Shop Sale

Semalam keluar dating dengan suami.
Jalan-jalan g AEON Cheras Selatan.
Beli pencuci muka kat Watsons.
Sebab lately muka aku terasa berminyak walaupon dah cuci muka pakai pencuci muka biasa.
Mungkin da boasa sangat kot.
Da lama aku pakai pencuci muka tu.
Jadi semalam decide nak tukar perlahan-lahan.
Beli Netrogena yang deep cleanser tu.
Pagi ni cuci muka guna tu, macam ok.
Jadi kita teruskan dulu.

Tengah jalan-jalan tu, aku nampak sign SALE 50%.
Amboi....mana boleh tak pegi kan?
Body Shop pulak tu.
Bukan senang Body Shop nak sale sampai 50%.
Tengok-tengok ada plak perfume yang aku nak hari tu.
Limited Edition punya.
Rupa-rupanya sale sebab clearance stock.
Diorang nak renovation kedai.
Jadi aku assume Body Shop AEON Cheras Selatan je lah ade sale ye.
Korang jangan pegi Body Shop lain, pastu marah aku cakap takde sale.
Awal-awal aku da cakap, Body Shop kat Cheras Selatan tu je yang sale.

Seluruh kedai ada sale 20%.
Yang kat bahagian depan yang dia pamer tu je 50%.
Banyak jugak yang 50%.
Ada body butter, ada body lotion.
Ada jugak hair cream.
Ada lip gloss.
Aku dah tak tentu arah dah.
Tapi cepat-cepat suami selawat kat telinga aku.
Hahahaha, maka aku tersedar.
Tersedar, tersedar pon, dapatla capai 2,3 barang.
Bodek sket suami nak belikan perfume die.
Hahaha, termakan jugak, suami amek White Musk EDP.

Nasib seluruh kedai ada 20%.
Aku dapat beli Almond Body Butter - 50% off.
Liona Lewis White Musk - 50% off.
White Musk biasa - 20% off.
Banyak la jugak bagi aku yang tak biasa shopping banyak ni.
Jadi, lagi 6 bulan ye baru masuk Body Shop balik.

No comments :

Post a Comment