Nuffnang Ads

Monday 9 September 2013

Penyakit Yang Susah Nak Dibendung

Aku ni ada satu penyakit.
Susah nau nak dikawal.
Berkali-kali aku cuba pon tak mampu jugak....
Nak tau apa dia penyakit tu...?










.......














.......














.......











.......




Semalam tak sengaja beli. Huhuhu


Aku kalo masuk Popular tu kan, mesti terjebak.
Lama woooo tahan nafsu tak masuk Popular.
Tapi semalam terpaksa sebab bawak Jijen beli barang belajar.
Aku da cuba, da tahan da.
Tapi kalo masuk Popular je, macam terlupa plak aku sepatutnya tak boleh shopping stationery lagi.
Aduiii, camne nak buat ni.
Aku bukan nya gila baju dan handbag.
Aku gila stationery.
Bukan-bukan je.


2 comments :

  1. Kita serupa...... hehe akak pun suka shopping stationery. Kalau masuk Popular, MPH dan yg sewaktu dgnnya, mesti ada je yg dibeli ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,,kak, taufik kan, kalo yana masuk bookstore...die ikuuuttttt je belakang yana. Takut sangat yana hilang akal, capai tu, capai ni. Hahaha...

      Delete