Nuffnang Ads

Monday 26 August 2013

Selera Makan Macam Dot...Dot...Dot..

Huahuahua....
Dua tiga hari ni selera makan melampau-lampau.
Smalam je, aku bahagia je makan 2 pinggan Nasi Tomato kat open house rumah kawan suami.
Buat muka xtau malu p makan 2 kali.
2 kali means pegi tgh hari dan petang. 2 kali pegi.
Hahahah....

Hari ni pon lapar ni.
Tapi apakan daya, suami xnak kuar lunch tengah hari tadi.
Ada ke dia kata semalam die makan banyak, jadi hari ni dia xnak lunch.
Boleh ke macam tu?

Da petang ni baru aku teringat yang Ija keje kat ujung jalan, kalo x boleh suh die amek aku kuar lunch...
Huhuhu, sedehnya, lapar ni.
Tadi da makan bisikut. Ni buat milo makan bisikut lagi.

Takpe, takpe, kang balik aku order nasi.
Tak mampu dah nak balik masak bagai.
Order je kat kedai.
Apa la guna kedai tomyam depan rumah kan kalo aku x order.

Heheheh....Nak minum milo bebanyak x boleh, mau banyak aku tarik air besok kang.
Jadi tahan-tahan kan lah diri tunggu balik.
Lagi setengah jammmm je lagi.
Sabar, sabar.

No comments :

Post a Comment