Nuffnang Ads

Monday 26 August 2013

Raya Yang Tak Raya

Tahun ni, raya aku macam x raya.
Tak dan nak pegi memana pon.
Sebab Sabtu Ahad dan hari-hari lain sibuk cari tempat berubat.
Akupuntur laaa, cari pakar saraf laa...
Huuu....
And I know, ramai kawan-kawan kecik hati aku tak beraya umah diorang.
Nak buat macam mana, jadual sibuk nak pegi cari tempat berubat.
Dan penuh dengan appointment klinik.

Kalo da appointment klinik tu, satu hari suntuk kat spital.
By the time sampai rumah, penat gile. Tido sampai pagi.
Raya aku hanyalah hari pertama tu.
Lepas tu memang xde ke mana.
Dengan hari Isnin raya ke lima tu kereta suami rosak.
Memang patah kaki.
Nak pegi hospital pon pinjam kete Ibu.

Ya, life aku memang kat rumah, tempat keje dan hospital.
Minta maaf kawan-kawan kalo aku x dapat ziarah rumah semua pada tahun ni.
Sedih, sebab aku tau memang ada yang kecik hati.

Aku pon sedih, kawan-kawan kahwin x dapat pegi.
Sebab semuanya hari Sabtu.
Hari Sabtu adalah hari aku dialisis.

No comments :

Post a Comment