Nuffnang Ads

Wednesday 10 April 2013

Tangan kita sakittt.....~

Huuuu, sakit.
Bukan la tangan pon.
Jari je.
Aku suspek tercucuk ekor udang smalam.
Ye lah...gigih kopek kulit udang bagai.
Nak goreng sayur.

Pastu lepas kekenyangan menjamu selera.
Sedar jari ni mcm ada selumbar.
Puas la aku godek.
Takde ape-ape.
Tapi pedih die tu mcm ada selumbar.

Nak amek gmbr pon x nmpk ape.
So, tahan je la sakit.
Pastu ibu jari aku pon.
Sakit jugak. Macam tercucuk jarum.
Ntah ape-ape aku ni.
Asyik tercucuk sana sini.
Tahan je la.

Anyway, smalam doktor ada bg good news.
Tak nak bgtau dulu.
Tunggu la dulu bila da settle-settle semua.
=)

2 comments :

  1. Assalammualaikum Sis, mcm tahu je apa good news tu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, kalo org macam saya ni, ada 2 good news yg saya tunggu. Tapi ini good news yg tak confirm. Perlukan penantian dan kesabaran. =D

      Delete