Nuffnang Ads

Wednesday 3 April 2013

La~la~la~ Chicken Rice Shop

Hehehe, tajuk macam kan aku pegi makan kedai je.
Tapi sebenarnya tapau je.
Setelah berejam lamanya aku tunggu Wawan tolong belikan.
Pukul 4.30pm baru aku dapat makan.

Burpp..kenyang, alhamdulillah.
Tapi masih rasa nak kunyah-kunyah lagi.
Bagi la idea nak makan apa malam-malam kang.

Ish, lupa plak.
Malam kang hubby kata dia ade game futsal.
Jadi kemana kah kita nak makan petang ni.
Aku kalo rajin aku ikut g futsal.
Kalo malas kang aku tido je kat umah.

Sejak dua menjak ni.
Asyik penat tak cukup tido.
Makan pon kurang berselera.

Hari tu aku ada makan Duphaston tu kan.
Aku period kejap je.
3 hari je.
Normal ke tu eh?
Macam takkk je...

Hmm...will see.
And, aku plan nk buat minor surgeri Sabtu ni.
Tgk la dulu mcm mana.
Nak buang kutil durjana yg kt pipi ni.
Geram je aku tgk.

Hehehe, da melalut ke kutil plak entry ni.
K,bai.

No comments :

Post a Comment