Nuffnang Ads

Sunday 14 April 2013

Sabah Part 1 : Rumah Terbalik

Hahahah, da 4 bulan baru nak update.
Kata malas nak transfer kannn..???
La ni da ade dropbox baru la bahagia sket.
Suma gambar da transfer.
Dari kamera ke phone.
Semua da masuk pc.
Okey, meh kita layan gambar je.
Ini pandangan depan. Hahah, terbalik. Dalam pon terbalik.

Time ni nak masuk. Nak masuk ni entrance fee dia RM 10 - Adult.
Kanak-kanak aku tak sure berapa.
Sebab kami semua adult kan.
Tak kuasa nak amek tau harga tiket kanak-kanak.
Lagi pon mahal la jugak RM 10.
Dalam rumah tu takde ape pon.
Terbalik je semua.
Pening kepala aku.
Aku ngn Kak Oli. Time nak masuk.Kat dalam tak boleh amek gambar. Jadi bergambar di luar sahaja.

Bersama suami tersayang. Yee..saya sayang kamu... =D

Bersama Kak Oli. Kak Oli dan Ija byk melayan karenah kami masa kat Sabah. TQ byk-byk..!!!


Kereta pon die terbalik kan. Hehehe...


Excited nye muka...! =D

Suami saya. =D


Eyah,eyah,eyah, berat nya nak angkat kereta ni..


Ok..sapa ade hilang kereta?

No comments :

Post a Comment