Nuffnang Ads

Monday 15 April 2013

Sabah Part 5 : Air Panas Poring

Semalam terbuat entry Fish Spa, tapi aku letak tajuk Air Panas Poring.
Hehehe. Tersilap.
Jadi hari ni meh upload gambar kat Air Panas Poring.
Balik dari Fish Spa, terus pegi Air Panas Poring.
Tempat die best.
Macam air terjun.
Tapi ada air panas.
Macam hutan reakrasi laaa...

Tapi diorg da upgrade.
Kalo nak mandi air panas yg pirvate.
Ada bilik-bilik.
Dalam tu ada kolam kecik macam jakuzi.
1 bilik muat 4 orang.
1 bilik yg biasa RM 30 kot untuk sejam.
Hahaha.. aku tak ingat.
Main kot-kot je.

Dalam bilik tu aku tak amek gambar.
Sebab masing-masing da sibuk terus meloncat masuk kolam.
Bila da selesai mandi baru amek gambar. 


Amboiihh..berpelukan. Muahahah...

Laki saya sibuk jugak nak suruh amek gambar.

Ini bukan air panas. Ini die punya air terjun. Ke sungai eh?

Cantikk...!!!




Kesayangan saya.

No comments :

Post a Comment