Nuffnang Ads

Wednesday 17 April 2013

Berderet-deret Apointment

Semalam sampai je kat HDU.
Staff Nurse Naseha dgn Staff Nurse Palami suh aku pegi amek appointment.
Appointment ape lagi?
Haish...
Dorang kata kene amek appointment Klinik Kardiologi.
Check jantung.
Aku ingat suh amek appointment ultrasound lagi.

Staff Nurse : Kene amek appointment ni waktu office hour. Awak bley pegi tak?
Aku : Adoi, penat. Nanti la saya tgk macam mana.

Pastukan Doktor tiba-tiba nak emo sbb aku tak pegi amek appointment utk ENT.
Eleh...siap cakap "Membazir masa saya".
Menyampah. Sentap aku.
Terus call hubby.
Suh hubby mintak keluar awal.
Datang sebelum kul 5.
Amek semua appointment.
Appointment Kardio dgn ENT.

Settle. Sayang suami saya.
Hubby sampai kul 4.
Terus g Klinik Kardiologi dgn Klinik ENT.

Jadi kesudahannya, berderet-deret appointment aku bulan depan.

3/5/2013 : 10 am : Klinik Kardiologi
9/5/2013 : 2 pm : Appointment Ultrasound
22/5/2013 : 10 am : Klinik ENT

Hmm...penat jugak kadang-kadang melayan semua ni.
Tapi kalo betol ada rezeki aku.
Aku berdoa kepada Allah semua dipermudahkan.




No comments :

Post a Comment