Nuffnang Ads

Wednesday 19 December 2012

Kenali Gula-gula Anda!!!

Hehehe, lama rasenya tak update. Bukan apa, hari tu dah semangat nak update, tapi Blogger tak bagi update. Asyik loading je. Jadi malas la aku nak serabut-serabut tunggu nak loading. Pastu, Isnin dan Selasa semalam, badan tak sehat. Ye la, musim demam kan sekarang. Aku syak Pojan la bagi virus demam ni kepada kami suami isteri.

Dan minggu lepas juga, aku dapat stok gula-gula untuk sebulan, hamboi, banyaknya.... Terkejut sekejap. Ni nak bagi aku kenyang makan gula (Ubat) ke hape?

 Ubat yang paling tak best kan, yang belah kiri tu. Nak makan ubat tu kene kunyah. Eeeeyuckss.... Ubat tu rasa kapur, jadi ibarat macam kunyah kapur.


 Ini ubat untuk tambah darah.


 Ini ubat darah tinggi,doktor baru tukar. Sebelum ni makan Amlodipine.


.
 Eh, ni ubat ape eh, tak ingat. Hahaha... Tajuk konon kenali gula-gula anda, aku pon tak ingat ni ubat apa. Nampak sangat main makan je kan. =P


Dah tak muat bekas. Huhuhu...

Ini baru gula-gula wajib aku. Kalo tambah gula-gula dari klinik untuk demam selsema. Ehhh, kenyang la aku, tak payah makan nasi. Hehehe...

2 comments :

  1. banyaknya ubat yanaaaaaa.. satu hari makan bape kali tu? kenyang ubat je la -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 hari satu kali makan utk yg byk2 tu, pastu ade 2 jenis ubat 2 kali sehari. Memang kenyang kadang2 pandang je ubat tu mcm nk termuntah. Hahaha

      Delete