Nuffnang Ads

Saturday 22 December 2012

Futsal

Setiap Jumaat, malam Sabtu, aktiviti aku adalah meneman suami main futsal. Yeahhh..main futsal.
Itu la hobi En.Suami, main bola, main futsal, kadang-kadang memancing. Berbeza hobi kami berdua. Hehehe, tapi sebab kelainan itu lah yang best, aku dapat mengisi masa2 lapang, dan tidak membuang duit shopping. Muahahaha.....

Setiap petang Jumaat, Sabtu dan Ahad, aku akan teman En.Suami pegi main bola, aku x main, tengok je. Hahaha.... Jumaat malam pula futsal, terer kan hubby saya???


Sambil duduk-duduk tu, dapat la aku snap gambar En.Suami tengah beraksi.

 Suami hensem tengah warm up. Hehehe..sila la teka yang mana satu gerangan suami hensem saya.


 Suami saya tengah beraksi di tengah gelanggang futsal.







Snap dari jauh je, malas nak g dekat-dekat. Sbb aku duduk dalam kereta sambil dengar radio. Heheheh....

No comments :

Post a Comment