Nuffnang Ads

Wednesday 23 October 2013

Rasa Macam Nak Patah

Semalam, eh bukan semalam, Isnin.
Malam tu kami keluar makan, dah lewat.
Tapi lapar, keluar jugak, dalam kul 11 malam macam tu.
Aku je yang makan, suami taknak, kata dah kenyang.

Bila aku habis makan, suami ratah-ratah la lauk yang ada lagi tu.
Tapi sambil tengok WWF.
Aku geram kan, kalo dia tengok WWF, memang leka.
Jadi aku cakap la, "Makan la cepat Bang, takmo tengok tv tu, jom balik cepat".
Alih-alih, mengajuk kauuuu.... Huhuhu.
Terus bangun, bayar, taknak makan pon kasi habis.

So, aku buat tak tau la, balik rumah.
Time nak masuk rumah tu gelap.
Rumah aku kan macam tongkang pecah sebab nak pindah ni.
Terlanggar la tilam, tilam ni keras, terlanggar yang macam jari kaki yang paling kecik tu terkepak tau. 
Terkial-kial aku. Tahan je, terus masuk tido.
Sekali kau, tak boleh tido...
Sakit gileee...bangun la, amek minyak sapu.
Balut sekali guna gauze, sebab bila aku macam pressure kat bahagian jari tu, die macam lega sikit.
dah settle semua, aku pusing jeee....terlanggar lagi sebelah kaki.
Aaaaaaaa.....sama juga, jari kecik sekali terkepak.
Gila babi sakit. Terus nangis.

Suami bangun, tanya kenapa, aku cakap la kaki sakit, pastu ni baru kene lagi sebelah plak.
Pastu tau die cakap apa?
Haaa...tu la, sakitkan hati abang tadi.
Huwaaaaa.....nangis aku kat situ.
Dah la sakit kaki. Rupanya kene sumpahan suami sebab die mengajuk tadi.

Sampai hari ni la aku jalan tempang. 
Amek kau...padan muka diri sendiri.
Huhuhu...
Tapi takpe, bila aku tempang, lagi aku di manjakan... huahuahuahua....(gelak jahat)

No comments :

Post a Comment