Nuffnang Ads

Friday 4 October 2013

Pindah Office

Semalam masa kat hospital, aku dapat email.
Memo kene pindah office.
Takdelah pindah jauh.
Ke office belakang je, dekat ngan production.
Konon nak selaraskan setiap department.
Benci tau pindah-pindah ni.
Dah la barang aku banyak.

Tapi ni dah settle kemas-kemas.
Tu yang duduk dulu mengadu perasaan.
Penat aku mengemas, walaupon bukan aku yang angkat.
Muahahaha...mintak tolong budak-budak production la angkat.
And of courssseeee, my Abang sure la kene tolong.
Sebab dengan meja die sekali kene pindah.
Nak tengok tak tempat duduk baru aku.
Selesa la jugak, luaaaasssss......
Bertambah-tambah la harta karun aku.

Nampak tak yang banyak wayar gulung-gulung tu?
Actually ni clean room la konon-konon.
Untuk buat wiring dan electrical item.
Tapi disebabkan tak cukup office, maka clean room ni separuh dijadikan office.
Untuk QC dan production.

Nanti my suami akan buatkan partition tutup antara meja aku dan tempat wiring tu.
Ni belom habis kemas. Nampak tak barang aku banyak bawah meja tu.
Tu laaa...aku pun tak tau macam mana bley jadi banyak sangat barang ni.
Hahahha, ini yang suami aku suka membebel, sebab dia kata aku suka simpan mengarut-ngarut.



Meja yang ada laptop tu meja aku.
Lagi satu meja suami. Hahaha...
Disebabkan kawasan luas, maka aku telah tamak meminta sebijik lagi meja.
Untuk letak paper tray dan printer aku.
Tamak kan? Ya, aku memang tamak. Muahahaha....


Kesian kan? Macam tercampak dalam stor.
Tapi bersyukur weiii....Tempat ni luas.
Selesaaa....
Di sebalik almari depan meja aku tu, QC department.
Ok la, tata..nak sambung kemas.




No comments :

Post a Comment