Nuffnang Ads

Thursday 3 October 2013

Lepak McD

Semalam lepas OT, dah plan nak jumpe Kak Oli, Ija and family.
Habis OT kul 9 malam.
Lambat sket sebab tolong hantar staff yang kehilangan kunci kereta balik rumah.
Boleh tak, dia baru first day masuk keje, kunci kereta hilang.
So, semalam tolong la hantar dia balik dulu.

Bila sampai McD, ada Ija dengan tonang dia.
Kak Oli lambat sket.
So sembang-sembang dengan Ija dengan Hafiz.

Lepas tu Kak Oli sampai.
Si Airish tido pulak, kalo tak boleh aku angkat-angkat kening takut kan dia.
Muahahahah....keji...suka nau nak takutkan budak tu.
Yang aktif sihat ceria si Asfa je.
Makin bolat dah aku tengok anak buah aku sorang ni.
Mana tak nye, lambat sket je Kak Oli suap dia bubur, die boleh jerit satu McD tu macam siren kebakaran. Kahkahkahkah.....
Lawak weiiii....satu McD diam terkejut. Bagus..!!!
Biar orang dalam McD cakap slow-slow. Muahahaha...

Lepak-lepak sampai kul 11.
Macam-macam cerita keluar.
Sembang sampai tak sedar masa.

Oh anyway, McD Nilai ada Mc Cafe.
Aku try cappuccino dia.
Sedap laaa.... Harga pon berpatutan.
So lepas ni tak perlu la minum kopi O saje dekat McD.
Sebab kopi O ni kadang-kadang buat perut aku berangin.
Sampai kembung. Hehehe..


Sedap weiii cappuccino ni.
Teringat-ingat aku.
Tak perlu tunggu lama kalo aku nak minum cappucino.

No comments :

Post a Comment