Nuffnang Ads

Wednesday 20 February 2013

Tergigit Pipi

Haaa....jangan pikir bebukan.
Aku tergigit pipi sendiri.
Tanda-tanda apa tu?
Tanda berat badan da naik mendadak ke?
Sampai pipi sendiri pon boleh kunyah.

Serius, kalo aku ketap gigi, nescaya dua-dua belah pipi ni aku boleh gigit.
Belah dalam la, takkan belah luar plak.
Alien la pulak kalo boleh gigit pipi sendiri belah luar.

Tapi lately aku perasan, aku memang byk makan.
Huahuahuahua....
Semalam je, kat dialisis, aku makan 2 pinggan meehoon.
Dalam kul 2 petang camtu aku makan meehoon.
Alih-alih kul 6 petang, msg Abang mintak belikan nasi.
Hehehehe.....

Kami makan share la.
Tapi still, perut macam lapa je lagi.
Hmmm, ke ini akibat makan KFC tanpa henti selama 2 hari berturut-turut?

2 pinggan meehon yang da selamat dalam perut aku. Tinggal ayam 2 ketul belom makan, kita amek gambar dulu. Hehehe


No comments :

Post a Comment