Nuffnang Ads

Monday 18 February 2013

Pagi, Tengah Hari, Petang, Nasi Lemak...

Wah, hari ni, untung En.Taufik. Jimat okeyhh..!!!
Dari pagi sampai petang aku asyik melantak nasi lemak je.
Tu lahhh....kirim kat Wawan tak agak-agak...
Sampai 4 bungkus.

Sape yang nak makan?
En.Taufik makan 1 bungkus je untuk breakfast.
Lepas tu dia tak nak dah nasi lemak.
Jadi yang belen 3 bungkus niii???

Apalagi, masuk perut aku laaaa...
Nak masuk sekaligus tak mampu.
Hembekkk.... sampai ke petang aku makan nasi lemak.

Serius jimat okeyh...
1 bungkus RM 1.20 je...
Korang bayang laaa....
Satu hari ni makan pagi sampai petang RM 3.60 jee...
Air buat dalam opis guna water dispenser.
Lagi jimat tahap kuasa dua.

Tapi kalo hari-hari macam ni,
Ada potensi aku mengembang tahap kuasa dua jugak.
Sebab aku ni selagi tak boring sanggup je makan benda sama sampai sebulan.
Hehehe,

Anyway, besok makan nasi lemak pagi je.
Tengah hari kita makan diet kat spital okeyyhhhh....!!!!

No comments :

Post a Comment