Nuffnang Ads

Wednesday 27 February 2013

3 Pinggan?

Semalam pegi dialisis.
Dari pagi tak makan.
Bukan ape, makanan kat kedai bibik tak membangkitkan selera.
Jadi tahan lah lapar sampai hospital.

Sampai dekat Unit Heamodialisis bukan tgk mesin available ke tak.
Datang-datang menuju ke tempat simpan diet.
("Diet" tu refer kepada makanan harian yg dihantar oleh caterer utk patient dialisis)

Woahhhh...
Ada mee hoon.
Best, mee hoon basah.
Walaupon tawar, sikit rasa pon xde (keji kan? tawar hember langsung xde garam)
Tapi aku tak risaulahh.
Aku ade perasa Black Pepper Ajinomoto. Huahuahuahua
(tau doktor-doktor sekalian yg patient dialisis amek ajinomoto, matik aku. Tapi saya makan time dialisis jeeee...hehehe)

So,tanpa mempedulikan mesin kosong yg sedang menunggu aku tu.
Kita satukan 3 pinggan menjadi 1 pinggan.
Heaven donia bile dari pagi tak makan dpt mee hoon 3 pinggan.

No comments :

Post a Comment