Nuffnang Ads

Tuesday 12 February 2013

Sakan Mata Aku Ni

Hamboiii,
Aku ni da mcm zombie da ni.
Sapa suruh gatal minum white coffee semalam.
Padahnya, sampai pagi mata aku buntang je.

Ni kat ofis da jadi zombie.
Otak da tido tapi mata terbelalak.
Baru aku kejut otak ni.
Jom kita update blog lagi sekali.

Breakfast tadi,
Dah tau mata tahan gaban punye mengantuk.
Amboiiihhh....sedapnya la haiiii makan nasi lemak kan?

Haaa....skang baru kul 11am,
Tahan la aku sampai kul 1pm ni.
Syukur ke hadrat Ilahi,
Petang ni aku dialisis.
Boleh bantai membuta time cuci kang.

Hahhahah, itu kelebihan dialisis woiiiii,
Kalo agak-agak ko ngantuk tak tertahan tu,
Ko g dialisis, silakan tido untuk 4 jam.
Comfirm legaaaa....

Huiiii, HDU Hospital Serdang...!!!
Here I come....!!!!

No comments :

Post a Comment