Nuffnang Ads

Friday 8 February 2013

Bengkak Kaki

Disebabkan semalam aku dengan rasminya tak pegi dialisis, hari ni kaki aku bengkak. Hahaha, amekkk kauuu, da tak nmpk buku lali. Nak buat macam mana kan..... Gaji belom masuk semalam, jadi malas aku nak membazir duit yang ade bayar minyak dan tol g spital semalam. Alih-alih, semalam masuk gaji, tapi da lambat laa....da petang. Tak sempat g spital.

Jadi dengan cantiknya kaki aku hari ni bengkak tak jumpe buku lali, nk amek gambar sebagai bukti, tapi nnt takut orang menyampah plak tgk kaki aku kan.

Jadi adik-adik...kalo da gatal tak nak g dialisis tu, pandai-pandai tanggung sendiri kaki bengkak dan perit ye keesokan hari. Kalah orang mengandung kaki aku punye bengkak. Huhuhu

2 comments :

  1. La... nape ponteng? ikut jadual sis... kita nak jaga kesihatan diri kan... take care...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, kadang-kadang x dpt nk elak atas masalah2 peribadi. =(

      Delete