Nuffnang Ads

Wednesday 20 February 2013

KFC

Jijen dapat keje KFC, sementara tunggu result ni.
Drpd biar die jadi tukun kat rumah tu, elok plak die dpt keje KFC.
Best x best sgt la kan, kalau die keje malam sampai closing 11.30 malam tu,
die dapat bawak balik ayam-ayam yg belen-belen.
Belen-belen ponnnnn, sedap okayyyyy kalau KFC.

Tapi ni yg aku mushkil ni.
Kalo dah die asyik bawak balik ayam.
Ade hari tu aku pesan je,

"Jijen, kalo ade whipped potato lebih dgn coleslaw, bawak la balik sket".

Sekali kau, die bawak balik large potato tu 6 bekas, coleslaw 2 bekas.

Aku : "Kenapa kau bwk byk-byk ni, along nk sket je". (sape larat weiii nak makan 6 bekas besar kentang putar tu, termuntah balik nanti)

Jijen : "Alaaa...kalo Jijen tak bawak balik, nanti buang jugak"

Buang ok, aku selama ni bayo mahal la kalo nk makan kentang tu.
Tapi sejak die keje kepsi ni, ok la, penuh je peti ais tu ngn ayam,walaupon bahagian dada, tak best!

Bukan tu yang aku nak citer, masalah nyeee....
Bile Jijen dapat keje kepsi ni, aku plak ye, ye berselera kepsi.
Kalo tak, En.Taufik ajak pon aku pikir 4,5 kali nak pegi ke tak.
Jadi sekarang bila aku ajak, haruslah dengan gembiranya En.Taufik menurut.
Favorite die tuuuuu.....


p/s : Baru lepas makan kepsi tengah hari tadi, En.Taufik makan golden wrap tu. Die kate sedap. =D

No comments :

Post a Comment