Nuffnang Ads

Wednesday 27 November 2013

Cramp

Semalam macam biasa dialisis.
Tapi kesiannyaaa dengan saya, kelaparan tapi takut nak minta tolong orang belikan makanan.
Huhuhu...dulu ada Aunty Rosemarry, dia selalu tolong.
Jadi semalam masa dialisis tu, hasrat nak tido dengan tenang gagal !!!
Sebab perut kelaparan tahap dewa.
Ye la, pagi breakfast roti canai je sekeping.
Lepas tu tengah hari memang tak sempat nak makan.
Terus berkejar masuk HDU.

Jadi semalam kelaparan sangat kot.
Lepas habis dialisis, pegi makan.
Lepas makan terus cramp kat tangan, bahu dan tengkuk.
Wuuuuuwuuuwuuu...sakitnyaaa....
Macam sengal-sengal macam tu.
Naik ke tengkuk pulak, lagi sakit.
Terasa lambat je nak sampai rumah nak sapu minyak panas.

Sampai je rumah, suami terus sapu kan balm panas kat bahu dan tengkuk.
Cramp sebab mungkin tak makan apa-apa, pastu tarik air.
Hari ni Alhamdullillah dah Ok.
Risau jugak takut kalo melarat.



Ni gambar hari Sabtu.
Tinggal 9 minit nak habis.
Tapi 9 minit tu la rasa Ya Rabbi lambatnyaaa....!
By the way, aku suka mesin baru ni.
Sebab aku sangat terer adjust apa yang aku nak adjust.
Tak payah panggil staff lagi kalo tiba-tiba aku pening, terus aku adjust sendiri berapa ml nak tarik air.

No comments :

Post a Comment