Nuffnang Ads

Wednesday 20 November 2013

Aku Yang Dulu

Aku yang dulu bukan lah yang sekarang....
Hahaha.... Tiba-tiba tak bagi salam, nyanyi terus lak.

Okeh, Assalamualaikum...
Haii... Lama tak update.
Sebab life aku seperti biasa, rutin yang sama.
Hari tu sebelum pindah rumah, kemas-kemas nak kasi clear kan?
Buang la apa yang patut, then aku terjumpa ni...
Hehehe...Lesen P aku.
See my face. Veryyyyy the pinggan.
Kan? Aku tak tipu bila aku cakap dulu muka aku sebesar pinggan.
Ini kira kecik sikit. Ada lagi satu gambar masa buat pasport.
Umur aku 11 tahun, lagi besarrrrr....
Huiii...aku tengok balik sekarang, sendiri takut.

Padanlah manusia-manusia dulu pandang aku lain macam bila aku keluar rumah.
Contoh bila keluar ngn family pegi shopping, orang aku tenung kat aku macam kan aku ni alien.


No comments :

Post a Comment