Nuffnang Ads

Monday 3 June 2013

Now You See Me

Smalam deting berdua ngn hubby.
Pagi-pagi la da keluar.
Tak pagi sgt la.
Kul 10.30am. Pagi la bagi hari Ahad.
Terus ke Terminal One.
Sebab Jijen nak beli handphone guna rebat RM200 aku.
So aku kene ada, nak no KWSP bagai.
Layankan..
Tersengih-sengih la muka Jijen dapat SIII Mini.
Kesian adik-adik aku, selama ni pakai HP buruk.
Aku nak belikan pon tak mampu dik oiii....!!!
Ko da keje ni ada duit beli la sendiri ye.
Aku bley bagi aku nya rebat je.
Kurang la jugak RM200 kan???

Settle-settle semua.
Aku g AEON Seremban 2.
Jijen dengan Wawan balik terus.
Jijen keje masuk petang.

Jadi aku dan hubby berdua je la.
Straight terus g TGV. Tengok tiket ada tak.
Ada. Pukul 4.30pm.
Now You See Me.
Ingat nak tgk Fast 6.
Tapi aku lagi teringin nak tgk Now You See Me ni.

Anyhow...memang best.
Thumbs up. Aku suka la citer ni.
Buat korang tercengang-cengang.
Hahahha..
Kesian plak kat suami tak dpt tengok Fast 6.
Takpe, kalo ada masa lagi kita g tengok Fast 6 pulak.

Tapi menyampah jgk.
Sbb tiket wayang skang melampau mahal.
RM13 per person.
Stress la ko kan bila nk tgk byk-byk movie.
Senang citer nnt, aku mintak la sape-sape download kan.
Huahuahua....


Jadi, pada sesiapa yang tak tau nak tgk citer ape tu.
Now You See Me adalah movie yang patut tgk.

No comments :

Post a Comment