Nuffnang Ads

Thursday 30 May 2013

Siputttt laaa seduttt......~

Tadi lunch pegi Seri Putra.
Kedai biasa.
Ingat nak makan ikan pekasam.
Sekali tgk ada masak lemak cili api siput sedut.
Wuuuuu.....
Macam best.
Tahan kan je walau pedas pon.

Amek jugak. Lama tak makan kan.
Bestnyaaa....walaupon hingus meleleh.
Hahahah....
Seperti biasa, tak kuasa nak amek gambar.
Cukuplah aku menikmati siput sedut tu.

Skang lapa lagi.
Perut ni mengada tauu...
Da makan nasi, pastu kejap je lapa balik.
Tapi aku ada stand by biskut kelapa dan sagun bakar.

Sarah bagi. Wakakaka...aku tak share ngn orang pon.
Sarah bagi dua-dua ni.
Dari Melaka.
Aku tak share ngn orang pon.
Wakakaka...
Sbb sedap, jd aku kedekut.

2 comments :

  1. kuatnya makan liyana ni hu hu...
    akak tak pandai makan siput sedut... tak reti sedut...

    husband akan sedut pas tu akak pejam mata dan telan isi yg dah disedut sbb kalau akak nampak isi siput tu tak gamak de nak makan hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, saya selalu makan nasi x boelh byk2, nnt nk termuntah balik. Tu yg kalo mkn nasi pon, kejap lapa balik. Kena la standby byk2 makanan dlm opis.

      Siput sedut best, lama x makan sbb saya x berapa tahan pedas. Tapi smalam nmpk best je..hahaha, amek jugk. Padahnya hari ni satu hari sakit perut.

      Delete