Nuffnang Ads

Thursday 25 July 2013

Kuih Raya

Assalamualaikum....
Eceh, hari bersopan santun beri salam.
Selalu main terjah je.
Hehehe,

Tahun ni aku macam excited sikit nak raya.
Bukan nak raya sebenarnya, nak makan kuih raya.
Hahaha,
So, tahun ni rasanya rekod la memborong kuih raya dari Sarah.
Tadi baru dapat half.
Half tu pon sebenarnya untuk adik-adik meratah je.

Tahun lepas Si Wawan mengadap Coklat Chip tu sekejap je.
Jadi tahun ni aku terus order 5 bekas. Murah je Sarah jual.
50pcs = RM 22.
Rasa sebijik Famous Amous.

Next week dapat la Kuih Makmur, Kuih Samperit dan Almond London.
Kuih Makmur Ibu nak. Aku order 2 bekas.
Kannn....??? Macam tamak sgt kan.

Coklat Chip = 5 bekas = RM 22 ( 50 pcs)
Kuih Makmur = 2 bekas = RM 22 ( 50 pcs )
Almond London = 1 bekas = RM 25 ( 50 pcs )
Kuih Samperit = 1 bekas = RM 20 ( 50 pcs )

Disebabkan aku da order melampau-lampau coklat chip, jadi kita kurangkan Almond London.
Huahuahua....

Coklat Chip 5 bekas oleh pentamak. Hahahaha....


Pada siapa-siapa nak order boleh la message aku dulu, bg aku tanya Sarah dulu sama ada die terima order lagi ke x.
Ye la, da 15 hari puasa kan, takut x sempat je dapat raya nanti.

No comments :

Post a Comment