Nuffnang Ads

Thursday 11 July 2013

Kulit Dah Tak Kering Lagi Dengan Ephyra

Masuk hari ni, dah 20 hari aku minum Ephyra.
Dan aku sangatttt sukaaaa sebab masalah kulit kaki kering da xde.
Serius kulit kaki macam lembab je.
Sebelum ni kulit kaki aku paling horror.
Bersisik siap berhabuk okayyy.
Berhabuk bile kita gosok-gosok.

Now da xde.
Baru sedar semalam.
Aku malas nk belek kaki kau.
Sebab apa pon aku buat, sapu la apa jenis cream dan losyen, sume tak jalan.
Sekali semalam tgk kaki da x kering. Takde gatal-gatal macam dulu.

Ini memang kesan yang aku betol-betol nampak.
Lagi satu, suami asyik cakap muka aku da cerah sikit.
Now dia plak nak kongsi Ephyra aku.
Huhuhu, tapi takpa...sebab die yang bayar.
Heheheh....

Lagi satu, sejak minum Ephyra ni, memang lawas gilaaaa kalo buang air besar.
So, sape-sape yang ada masalah sembelit tu disarankan minum Ephyra sebab Ephyra ni membuang toksik dalam badan.

Kalo nak tau lebih lanjut, bley PM aku di Facebook.
Tadaaaa....!

No comments :

Post a Comment