Nuffnang Ads

Wednesday 24 July 2013

Bad News

Semalam dialisis, doktor dtg.
Doktor discuss pasal salur darah yang tersumbat.
Doktor kata, process dialisis x berjalan lancar sebab salur darah tersumbat.
Doktor kata kiri dan kanan pon tersumbat.
Dan doktor akan refer aku ke Radiology.
Tengok doktor Radiology cakap apa.

Doktor cadangkan mungkin nak bukak clog yang blah kiri dan buat fistula baru.
Huhuhu...
Aku ni mula la..gelabah, tadi google procedur tu.
Automatik takut.
Huuiii la haiii...
Jangan ingat sakit dari kecik aku da x heran dengan segala procedur ni.
Sejak-sejak pandai guna google ni, aku lagi bertambah takut, fobia dan segala macam lagi la.

Pastu da terbayang da betapa sakitnya masa buat fistula hari tu.
Eeeee.....Aaaaaaa....... Rasa nak jerit.

Lagi satu doktor ada cadangkan untuk buat CAPD.
Ya Allah, tolong la aku xnk buat CAPD.
Kesukaran untuk aku bekerja nanti.
Doakan aku. Aku xnak buat fistula baru dan aku xnk buat CAPD.

Hmm, ada cara lain x nak relief kan saluran darah tersumbat ni?

No comments :

Post a Comment