Nuffnang Ads

Monday 16 April 2012

14hb November 2011

14hb November 2011,
Genap aku berumur 25 tahun,
Genap juga 24 hari menjadi Ibu kepada Nur Arissa Adni,
Permata hati yang tidak ternilai pemberian dari Allah S.W.T.

14hb November 2011,
Siapa sangka,kegembiraan itu cuma sekejap,
Siapa sangka,aku akan kehilangan Nur Arissa Adni pada hari itu juga,
Tidakku sangka,Allah menduga aku dengan dugaan sebegini.

Terima Kasih Ya Allah,
DugaanMu membuat aku dan suami bertambah kuat dan sabar ,

Arissa,Ibu dan Ayah Rindu ~  T_T



3 comments :

  1. bersabar lah.....arissa sedang bergembira di taman syurga bersama kawan2 nya termasuk anak sy, arwah muhammad anas baihaqi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, diharap saya dpt bersabar menahan rindu di hati. Al-Fatihah utk Muhammad Anas Baihaqi.

      Delete
  2. Terima kasih,saya tahu di luar sana lebih ramai yg menerima dugaan yg lebih berat dr yg saya terima,dan saya bersyukur kerana Allah memberi saya kekuatan utk menerima kasih sayang daripadaNya.Kerana setiap dugaan yg diberi itu adalah tanda kasih sayangNya kepada hambaNya.

    ReplyDelete