Nuffnang Ads

Wednesday 13 August 2014

Mimpi Dah Bangun

Korang pernah tak dapat mimpi dah bangun pagi, dah siap-siap semua?
Aku dah lama jugak la tak dapat.
Tapi pagi tadi aku mimpi dah bangun.
Dah mandi, siap keluar awal.
Singgah kedai beli sarapan bungkus.
Dah sampai opis ok???
Dah buat air semua.

Sekali suami kejut, tak sedar diri.
Sebab aku rasa aku dah bangun.
Rupanya dah terlambat.... Huwaaaaa....
Stress betul bila mimpi macam tu.
Dah kene mandi balik semula.
Siap balik.

Dan paling tak best, takde pon mee goreng yang aku baru nak suap tadi.
Kecewa I....
Dah lambat kan, memang tak sempat la nak beli sarapan dalam mimpi tu.
Huahuahuahua.....

By the way, skang kat office. 
Perut lapar....
Camne??
Kene la tunggu pukul 10am kang.

Aduiii...tengah nak suap mee tadi....
*Nangisss...*

No comments :

Post a Comment