Nuffnang Ads

Wednesday 23 July 2014

Kembung Perut

Tajuk macam baby-baby je kan?
Padahal aku yang kembung perut.
Dah 2 hari.
Sakit.
Terpaksa buka puasa untuk makan gaviscon dan ubat gastrik.
Still hari ni jadi lagi.
Malam tadi terguling-terguling tido menahan sakit.

Aku syak sebab makan teppanyaki Isnin hari tu la.
Teppanyaki kan banyak gila kobis dan taugeh.
Aku Google tadi what cause kembung perut.
Dang..!!! Taugeh dan kobis no satu ye.

Since when pulak aku tak tahan makan benda angin-angin ni.
Selalu belasah je.
Sebab 2 sayur tu je la pon yang aku boleh makan kan.
Sebab dia kaler putih.
Aku kan x boleh makan sayuran hijau.

Sekali..amek kau...kembung dah 2 hari.
Sakit.... Hari ni sayang jugak, terpaksa berbuka.
Tak tahan aku menahan sakit perut, macam nak demam.
Yang peliknya, susah pulak nak kentut tu.
Huhuhuhu....

Help....ada petua nak hilangkan angin ni?

3 comments :

  1. yu yee cap limau.. kih3 from eija comei

    ReplyDelete
  2. erk taugeh angin ye... mknlah sayur lobak sis... ke x blh?
    minum air rebusan halia... tak pun sapu perut dengan minyak teylon anugerah.
    minyak teylon anugerah tu ari tu baby akak punye, tapi anak babysitter yg dah umur 12 thn tu dgn babysitter sekali serasi pulak sapu kat perut diorng.. hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selama ni tak tau taugeh boleh buat angin. tu yg main makan je tu. ingat balik keje kang nk pegi cari minyak angin dan eno halia.

      Delete