Nuffnang Ads

Wednesday 26 February 2014

Kegembiraan

Sampai hari ni aku masih gembira.
Masih angau senyum tersengih-sengih.
Suami geleng kepala.
Hahahaha...
Kenapa?
Ahad lepas aku balik rumah Ibu.
Amek hadiah dari BFF aku, Syazrah.
Heeehuuuu....

Seronok tak terkata.
Dapat planner banyak gilaaaa...
5 Planner kesemuanya.
Untuk orang yang macam aku ni, setiap tahun baru sebijik planner pon tak dapat sampai kene beli sendiri (alasan je tu, sebenarnya memang suka beli pon, tapi bab tak dapat sebijik tu, memang betul pon).
Bila dapat planner cantik-cantik dari Ina.
Haruslah aku angau kegembiraan sampai sebulan.

Gambar belum amek.
Biarlah aku tatap sorang-sorang dulu.
Belek-belek dulu.
Sepatutnya dapat 6, tapi dah kene cukai dengan adik bongsu aku.
Tinggal 5. Adik aku tu nak je lebih, pastu buat bukan-bukan.
Conteng-contenglah.
Koyak-koyak lah.
Selalu aku bagi dia notebook comel-comel.
Sekali bila spot check tengok, dah nipis.
Dia rajin koyak-koyak T_T.

Lagi satu, aku dapat handbag juga.
Wuuwuwuuwuuuu....
Terharunya...mana la Ina tau aku memang dah lama nak cari handbag sling bag ni.
Selalu aku cari tak jumpa pun yang berkenan.
Tapi yang Ina bagi memang cantik dan kene dengan jiwa aku.
 
Terima kasih yang tidak terhingga kat Ina.
Seronoknyaaaaa aku dapat planner tu banyak-banyak.
Dah la cantik-cantik semuanya.
Tak boleh nak khabarkan la betapa seronoknya aku melalui blog ni.

Korang paham tak perasaan yang over excited tu macam mana?
Takpe, tak paham takpe.
Sebab aku je pon yang excited ni.
Hahahahahah



No comments :

Post a Comment