Nuffnang Ads

Thursday 21 March 2013

Duphaston & Get Pregnant

Aku start makan Duphaston hari Isnin 18/3/2013.
Kak Long kata kene makan 10mg BD.
Meaning 1 biji, 2 kali sehari.
Until today, makan lagi.
Kene cukup 5 hari.

The reason why aku makan Duphaston is because.....
I never getting my period since after deliver last year.
Lepas habis nifas, terus xde period.
Huahuahua... Sebenarnya aku suka je.
Bahahaha, sbb sentiasa bersih.
Takde period pain.

Tapi, one thing, aku dan husband decide nk get pregnant again.
*Doa kepada Allah semoga dipermudahkan*
Jadi kalo aku tak period-period kan, cmna la nk try.
Bahahaha.
Jgn kata kat aku kot-kot dah ada.
Byk kali dah buat UPT. Takde.
Maybe hormon tak stabil.

Maybe sebab aku berdukacita terlalu lama.
Kalo nk ikutkan until now.
Tapi bukan berdukacita.
Merindui tahap kronik.
*Waaaaa...... Ibu rindu Arissa*
Lagi satu, last entry kan aku ada kabar, rakan dialisis aku pon pregnant lagi
Da 4 months. Doakan semua dipermudahkan bagi dia.

Hanya orang-orang seperti kami yg tau bagaimana perasaannya bila pregnant dan dialisis hari-hari.
Dengan segala macam kene monitor dengan ketat.
Dan to all cousins and friends, please doakan aku ehhh?
*Aku tau semua family & cousins aku doakan aku*
Now tgh makan lagi Duphaston ni, Friday baru habis dos.


2 comments :